Порше 911 2024

Porsche Cayenne 2024 года сильно отличается от прошлогодней модели, хотя номинально это всего лишь обновление в середине цикла. Салон Cayenne претерпит множество изменений в 2024 году.

Новый Porsche 911 серии 992 дебютировал в двух версиях

The standard GT3 is available with a Clubsport pack that adds a roll cage where the back seats are normally found. Heavily adapted to perform flawlessly on track, our only criticism is that it feels very firm on British roads, even if this is a compromise virtually all potential buyers will be happy to make. Power is delivered by a 4. As should be expected, even the entry-level Porsche 911 is fantastic to drive.

The engine has plenty of power at low revs, while the excellent new eight-speed PDK dual-clutch gearbox offers near-instantaneous gearchanges via the steering wheel-mounted paddles. After Porsche originally said the 992 would be auto-only, the brand has relented to its vocal fans and a seven-speed manual gearbox is now a no-cost option. Testing the car on track, we found that the 911 felt genuinely and effortlessly fast — impressive given that even high-performance road cars can so often feel slow in such a setting.

On British roads, the 911 feels amazingly composed, even when faced with awkward cambers, deep ridges and potholes, which it shrugs off with ease.

Noise and vibration When fitted with the optional sports exhaust, the 911 Carrera and Carrera GTS models make a full-blooded and thrilling howl when you put your foot down. For the ultimate-sounding 911, the GT3 is the one to go for, with its howling engine sound and loud exhaust note. The eight-speed PDK auto gearbox shifts extremely quickly and surprisingly smoothly. The optional seven-speed manual gearbox on the Carrera T, S and GTS is one of the best fitted to any sports car, while the six-speed version on the GT3 requires more effort but is rewarding all the same. You sit close to the floor, which gives the 911 a suitably hunkered-down feel from behind the steering wheel, and the pedals are perfectly positioned. The speedo and rev counter are directly in your line of sight and easy to read at a glance, but you might find some other instruments, including the fuel gauge, are obscured by the steering wheel. The air-con controls are rather fiddly, too. Visibility, parking sensors and cameras Driving a sports car usually involves making serious visibility sacrifices, but the 911 is surprisingly easy to see out of. Forward visibility is excellent, thanks to slim windscreen pillars.

Those distinctive bulges around the tops of the headlights give you a clear idea of where the front wheels are, too, making the 911 easier to manoeuvre than the Jaguar F-Type and the Mercedes-AMG GT. Plus, front and rear parking sensors come as standard, with a reversing camera fitted to the Turbo and Turbo S, and optional on lesser variants. The biggest object obstructing your view out will be the roll cage that comes fitted behind the front seats with the optional Club Sport Package on the GT3. Sat nav and infotainment Porsche has acquired a reputation for being stingy with the amount of kit it fits to its cars, but the 911 comes with all the infotainment essentials.

Кроме того, это самый легкий автомобиль в своем классе. В то же время объявленные цены не являются окончательными. При добавлении различных опций стоимость автомобиля может увеличиться еще больше.

The Targa is all-wheel drive only. No matter the application, every 911 has astonishing acceleration, especially when the gleefully good launch control is utilized. At our test track, the GTS model bolted to 60 mph in just 2.

Porsche 911 Carrera T 2024 review

2024 Porsche 911 Spied Inside And Out, Will Sport Fully Digital Instrument Cluster Find 2024 Porsche 911 interior, exterior and cargo dimensions for the trims and styles available. Choose the desired trim / style from the dropdown list to see the corresponding dimensions.
Porsche 911 GTS накачал мускулы и получил новые опции — ДРАЙВ The 2023 Porsche 911 is easily one of the best choices in this class. Its gradual evolution has brought plenty of new features, improved comfort and potent performance, yet its unique essence remains intact.
New 2024 992.2 Porsche 911 INSIDE LOOK! - YouTube Here’s the 992.2 Porsche 911 hybrid testing with a Turbo body. It’s worth noting that Frank Moser, Vice President of Model Lines 911 and 718, has stated this battery-aided model will land around 2025, meaning the initial 992.2 versions will rely solely in internal combustion engines.

Комментарии

В продаже: Porsche 911 Dakar 2023 года. Andrey1976b Был 4 часа назад Еще один экземпляр появился в продаже. В самой дорогой комплектации — Rally Design. За основу взят серийный спорткар Porsche 911 Carrera 4 GTS, у которого трехлитровый оппозитный турбомотор выдает 480 л.

It comes with the option of a Automatic and Manual transmission gearbox. Porsche 911 price for automatic version starts from AED 461,100. Checkout 911 2024 price list below to see the OTR prices and offers available.

Ну, вот и подошли к основному вопросу: сколько это все будет стоить? В США цены уже объявлены.

Если вы хотите купить базовый Cayenne, приготовьтесь выложить 79 200 долларов или все 15 миллионов в России. А если хотите купить купе-версию, то придется заплатить уже 84 300 долларов. Но это еще не все! Хотите быть модным и экологичным? Тогда выбирайте Cayenne E-Hybrid за 91 700 долларов. Или, если вы любите купе, можно взять Cayenne E-Hybrid Coupe за 95 700 долларов. Готовы раскошелиться на полную катушку? В таком случае ваш выбор — Cayenne S за 95 700 долларов или купе-версия за 102 100 долларов.

The current car has 510hp and 470Nm of torque, so the updated one could get closer to 550hp. Plus there may be some new displays in the gauge cluster hybrid 911s. Carrera models are likely to be the first to be introduced, followed by Turbo models and eventually an updated GT3. The 911 GT3 could see a tweaked version of its 4. A new hybrid version of the Turbo S range topper could be on the way, too. When will the new Porsche 911 go on sale? The new Porsche 911 is likely to be revealed later this year, a few months after the new Porsche Macan EV.

Porsche 911 2024

  • 2024 Porsche 911 S/T vs Porsche 911 Turbo Comparison - 21Motoring - Automotive Reviews
  • Porsche 911 S/T 2024: представлена эксклюзивная версия
  • Driving the range-topping 2024 Porsche 911 Turbo S 992
  • 2024 Porsche 911 Dakar - фотои цена, характеристики нового Порше 911 Дакар
  • Опубликованы цены на Porsche 911 2024 модельного года в версии S/T
  • Find Second Hand Porsche 911 By Year

“992.2” Porsche 911 Slated For 2024 Debut

Airbags: The Porsche 911 comes with six airbags, which include front and side airbags for the driver and front passenger, as well as side curtain airbags that extend from the A-pillar to the C-pillar. Electronic Stability Control ESC : The ESC system helps keep the car stable in sudden manoeuvres or low-traction situations by applying individual brakes and reducing engine power as needed. Traction Control System TCS : The TCS system helps prevent wheel spin and loss of traction on slippery roads by applying brakes to individual wheels and reducing engine power. Rearview Camera: The Porsche 911 comes with a rearview camera which helps the driver to see what is behind the car while reversing. Overall, the Porsche 911 has been designed with an array of advanced safety features that work together to help keep its occupants safe in a wide variety of driving situations.

Carrera models are likely to be the first to be introduced, followed by Turbo models and eventually an updated GT3. The 911 GT3 could see a tweaked version of its 4. A new hybrid version of the Turbo S range topper could be on the way, too. When will the new Porsche 911 go on sale? The new Porsche 911 is likely to be revealed later this year, a few months after the new Porsche Macan EV.

Check out the review of the 911 range or see the best sports cars on sale today Car changing is a big deal The free, easy way to change your car online.

Что касается водительского места, то оно продумано до мелочей. Все необходимое для управления системами автомобиля находится в прямом доступе водителя.

Качество материалов отделки, как и во всех известных немецких автомобилях, стоит на высоте. Дизайнеры используют в отделке Porsche 911 2024 года кожу и высококачественный заменитель разнообразных цветов и оттенков. А в зависимости от комплектации, можно выбрать кресла, которые будут регулироваться в восемнадцати плоскостях.

The modest updates continue outside as the facelifted coupe and convertible have a new front bumper that features active shutter intakes with vertical slats that open and close as needed. Porsche has been tight-lipped about the model, but we can expect an assortment of familiar engines with possible improvements to increase performance. However, there have been rumors about a 4.

New 2024 Porsche 911 Turbo S Redesign

Производитель отдельно подчеркивает, что эта специальная модификация предназначена не для гоночных треков, а для дорог общего пользования. Новинка получила облегченную конструкцию. Ее двери, капот, воздухозаборники, передние крылья и крыша изготовлены из легкого пластика, армированного углеволокном. Спереди у машины установлены 20-дюймовые диски, а сзади — 21-дюймовые.

It lacks the fickle, highly strung tetchiness characterising so many high-performance cars. As is so often the way with Porsche products, the design and quality of materials used here is first-rate. As is the latest-generation Porsche Communication Management PCM infotainment system, complete with near eleven-inch touchscreen display and now offered across the 911 range.

Granted, you can see those massive rear haunches in the door mirrors, which is a bit of a giveaway, but otherwise, you simply get a Turbo S motif on the rev counter. A couple of soft holdalls should go in there without too much trouble. More useful is the carpeted rear cargo space behind the back seats. For all its dynamic prowess, this special 911 is remarkably supple, with much the same ride quality as a Carrera. Yes, the Turbo S is a little unforgiving at low speeds, and the occasional bump will send a jolt through the stiff body structure, but considering the performance on offer, this is a remarkably smooth ride. If nothing else, the way this Porsche stacks up so well alongside supercars, grand tourers and other sports coupes is testament to its wide range of capabilities.

There is a caveat here, though. Admittedly, the 4S is slower in a straight line and in corners. The Carrera 4S is, however, considerably cheaper. For some or even most owners, two Porsches is better than one.

However, the latter version of hardware is already being used in the current line-up by the likes of the Cayenne and Panamera , so there may yet be accommodations for making that transition later on. Rumors are currently swirling that the hybrid components will add no more than 220 lbs—neither a large nor small number, in my opinion—with everything positioned in a way that maintains favorable weight-balance characteristics. With Porsche betting large on eFuels , the Porsche 911 serves as a last bastion of hope in prolonging the life of the internal combustion engine.

Еще 30 мм можно получить благодаря встроенным в подвеску лифтам как спереди, так и сзади. На скорости выше подвеска автомобиля будет автоматически опускаться.

Вид сбоку Porsche 911 Dakar 2023 Для Porsche 911 Dakar были разработаны специальные покрышки, позволяющие двигаться на высокой скорости как по автотрассе, так и пересеченной местности. Шины имеют усиленную защиту от проколов и порезов.

Porsche 911 Specs & Features

  • Introduction
  • 2024 Porsche 911 S/T Is the Lightest, Priciest 992 Yet
  • Pros & Cons
  • Каталог автомобилей

Porsche раскрыл подробности о новом 911

Идентичность марки Porsche – с 1963 г. Здесь приведен обзор всех вариантов модели Porsche 911. В движение Porsche 911 Dakar приводит 3,0-литровый оппозитный турбодвигатель от упомянутого 911 Carrera 4 GTS. Движок выдает 480 л.с. (570 Нм) и имеет усиленные опоры от модели 911 GT3. В гамме вариантов актуального семейства Porsche 911 (серии 992) появилось пять новых спорткаров с приставкой GTS к имени: Porsche 911 Carrera GTS Coupe и Cabriolet (с задним приводом), плюс полноприводные 911 Carrera 4 GTS Coupe и Cabriolet, 911 Targa 4 GTS. The 2024 Porsche 911 GT3 may bring a surprising outlook. The expected exterior colors are Arctic Grey, Black, Gentian Blue Metallic, Guards Red, GT Silver Metallic. Porsche в настоящее время тестирует свой последний шедевр — прототип автомобиля 911 ST Heritage 2024 года.

Вышла лимитированная серия Porsche 911 Dakar: можно гонять не только по шоссе

Тормозная система не стала исключением, в новой модели используют Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB). Поставки Porsche 911 S/T 2024 на американский рынок планируются весной 2024 года. Porsche в настоящее время тестирует свой последний шедевр — прототип автомобиля 911 ST Heritage 2024 года. The 911 is a performance machine, capable of delivering an exhilarating driving experience. Its powerful engines and advanced technology make it a true sports car that is sure to put a smile on your face. Porsche 911 2024 – find out all the competitors of this car model below.

Представлен новый 385-сильный Porsche 911 Carrera T 2024 стоимостью 116,6 тысячи долларов

The 2023 Porsche 911 is easily one of the best choices in this class. Its gradual evolution has brought plenty of new features, improved comfort and potent performance, yet its unique essence remains intact. 60 years on, the Porsche 911 continues to be one of the best sports cars on the market. Here’s the 992.2 Porsche 911 hybrid testing with a Turbo body. It’s worth noting that Frank Moser, Vice President of Model Lines 911 and 718, has stated this battery-aided model will land around 2025, meaning the initial 992.2 versions will rely solely in internal combustion engines.

2024 Porsche 911 S/T vs Porsche 911 Turbo Comparison

Однако это было рассекречено ещё давно. Одно известно точно: мы не увидим подключаемый гибрид, используемый в Panamera E-Hybrids или кроссовере Cayenne. Больше никакой подробности мы сейчас не знаем. Это значит, что, скорее всего, мы увидим не очень мощный электрический двигатель и аккумуляторную батарею небольшой ёмкости. Также это значит, что автомобиль будет весить относительно немного, что является действительно хорошей новостью. Запись перемещена в архив.

Передняя и задняя панели подверглись полному рестайлингу. Они оснащены горизонтальными перемычками на двух больших внешних воздухозаборниках. Интерьер также получит ряд серьезных доработок с полностью цифровой приборной панелью, которая выглядит просто удивительно фото: Porsche; motor1. Компания Porsche не перестает удивлять, раздвигая границы роскоши и производительности, и 911 Targa не является исключением.

От другого чрезвычайно дорогого дополнения может быть сложнее отказаться. Это пакет Heritage Design за 20 360 долларов, который отдает дань уважения 60-летию 911-го. Не так давно, наше издание писало о том, что Porsche Panamera 2024 показал изменённый дизайн на шпионских фото. Премьеру новинки могут организовать до конца года. Panamera 2024 года будет иметь эволюционный дизайн и совершенно новый салон, на который сильно повлиял Cayenne.

В дополнение к этому, стандартная подъемная система может поднять переднюю и заднюю часть автомобиля еще на 30 мм, достигнув такого же уровня дорожного просвета и угла наклона, как у обычных внедорожников. Подъемная система предназначена не только для преодоления препятствий на малых скоростях, но и является неотъемлемым компонентом недавно откалиброванной подвески.

Настройку «Высокий уровень» можно использовать на скорости примерно до 105 миль в час для энергичного вождения по бездорожью. Выше этой скорости автомобиль возвращается к своему нормальному дорожному просвету. Рисунок протектора, ориентированный на бездорожье, имеет глубину девять миллиметров, усиленные боковины и протектор имеют двойной каркас, что делает их подходящими для экскурсий по бездорожью и более устойчивыми к повреждениям боковин.

Похожие новости:

Оцените статью
Добавить комментарий